poniedziałek, 8 września 2014

Dobre bo Polskie #1 Ziaja

Firma Ziaja Ltd. Zakład Produkcji leków powstał w 1989 roku z inicjatywy Aleksandry i Zenona Ziaja, farmaceutów. Działalność firmy skupia się na produkcji farmaceutyków i wysokiej jakości   kosmetyków. Pierwszym produktem firmy Ziaja był krem oliwkowy, który wszyscy dobrze znają i mogą dalej kupować go w drogeriach. Obecnie oferta obejmuje ponad 900 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nie testowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2012 roku na polski rynek trafiło ponad 48 milionów sztuk produktów marki Ziaja.
Kosmetyki firmy możemy znaleźć w Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Finlandii, Gruzji, Irlandii, Litwie, Serbii, Słowacji, Słowenii, Ukrainie i Węgrzech,  na Filipinach, w Chile, Japonii, Korei Południowej, Tajwanie czy Wietnamie.

Firma Ziaja dzieli swoją produkcję na Ziaja Kosmetyki, Ziaja Med, Ziaja Pro i Farmaceutyki. Możemy znaleźć linie kosmetyków dla dzieci, mężczyzn, kobiet, dla każdego rodzaju skóry.
Serie kosmetyczne:
  • aloesowa,
  • nagietkowa
  • bio olejkami 
  • ogórkowa
  • rumiankowa
  • witaminowa
  • kozie mleko
  • sopot spa
  • różana
  • anna d'oro
  • jaśminowa
  • słoneczna sopot spa
  • kakaowa
  • kokosowa
  • pomarańczowa
  • blubel
  • mydła kremowe
  • antyperspiranty
  • płyn do de-makijażu
  • maski do twarzy
  • oliwki do masażu
  • rebulid
  • seria do depilacji
  • szampony
  • intima
Kosmetyki Ziai możemy znaleźć w drogeriach oraz w ich firmowych sklepach.





Zapraszam na stronę internetową: www.ziaja.com
Jakie kosmetyki z Ziai testowaliście i jakie wrażenia z testowania?
Zapraszam do komentowania, możecie zostawić adres swojego bloga :)

24 komentarze:

  1. Kocham Ziaję <3 nigdy się nie zawiodłam na tej firmie!
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty Ziaji♥
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    daaisyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. balsam do ciała-kozie mleko:) jestem z niego w 100% zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak - to jeden z moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję;) rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuję, że nie mam dostępu do ich stacjonarnego sklepu. Z Ziaji miałam produkty do włosów i krem, ale nie mam o nich najlepszego zdania. Chciałabym wypróbować coś z Liści Manuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę polecić Ci żele pod prysznic, szczególnie ten o zapachu pomarańczowym :) Jest bardzo wydajny i doskonale się pieni, ale zapach nie utrzymuje się zbyt długo. Też myślę o serii Liście Manuka:)

      Usuń
  7. Ja też uwielbiam kosmetyki z Ziaji. Moje oczy uwielbiają demakijaż w wykonaniu dwufazowego płynu. Niedawno kupiłam sobie kilka smaczków z serii liście manuka. Niedługo opiszę, jak mi się sprawdzają: http://moye-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Ziaja bardzo lubię balsam brązujący :) Tani i dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja długo byłam zrażona do ziaji przez ich szampon, który sobie kiedyś kupiłam a który okazał się totalnym bublem. Ale ostatnio kupiłam sobie kilka rzeczy z lisci manuka i totalnie podbiły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś usłyszałam nienajlepszą opinię o ich produktach do włosów, ale inne kosmetyki mają przeważnie dobra opinię :)

      Usuń
  10. Słyszałam, że szampony czy odżywki do włosów z Ziaji są słabej jakości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałam :) Ale polecam Ci przetestować inne kosmetyki, które są dobrej jakości i są tanie :)

      Usuń
  11. Lubię tą firmę, często kupuję ich kremy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio kupiłam krem z olejkiem arganowym i jestem nim zachwycona :)

      Usuń
  12. ja bardzo nie lubię tej firmy i nie mam do niej zaufania, większość kosmetyków mnie uczula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisując kosmetyki i dane firmy kosmetyczne zdaję sobie sprawę, że nie dla każdego będą one dobre :(

      Usuń