piątek, 12 września 2014

5 X LUBIĘ TO! #1

5 X LUBIĘ TO! to nowa seria, która mieścić się będzie w pięciu kategoriach:
  1. Blog/Vlog/Youtube
  2. Instagram
  3. Muzyka
  4. Książka
  5. Kosmetyk
które są warte polecenia. Przy każdym będzie krótka notka opisująca daną rzecz, stronę lub osobę o której będę mówić. Mam nadzieje że wszystkim się spodoba. Więc zaczynamy:

  1.  http://30plusbeautyblog.blogspot.com/ To blog prowadzony przez moją imienniczkę - Magdalenę. Magda skupia się na tym, żeby kosmetyki były naturalne i dobrze działały na naszą skórę i włosy. Znajdziecie tu rzetelne recenzje kosmetyków, jaki i serie o domowych peelingach, która zaciekawiła mnie najbardziej.
  2. http://instagram.com/memedreamka 
  3. Derniere Danse to piosenka, której na początku bardzo nie lubiłam, głównie przez to że jest po francusku, a ja nie mam dobrych wspomnień związanych z tym językiem:( , ale po kilkukrotnym wysłuchaniu nie mogłam się od niej oderwać .
  4. Jeśli ktoś obserwuje mój Instragram (http://instagram.com/szukam_testuje_rekomenduje) to wie, że książką tą są "Kwiaty na poddaszu"  Victorii C. Andrews. To pierwsza część sagi o rodzinie Dollangangerów. Myślę, że część z was już ją czytała, więc nie będę tutaj jej streszczać :). A jeśli ktoś jeszcze po nią nie sięgnął to polecam to zrobić. Czy przeczytam kolejne części nie wiem. (P.S. W Księgarniach stacjonarnych Świat Książki można ją dostać za 12.90zł)
  5. 123 Perfect CC Cream z Bourjois, używam go praktycznie od początku wakacji, gdyż stwierdziłam, że podkład na upały nie jest najlepszym wyborem. Skusiłam się i jestem bardzo zadowolona. Krycie jest średnie, ale utrzymuje się na skórze dosyć długo, nie ma też matowego wykończenia, ale gdy bo przypudrujemy jest ok:)
To tyle z mojej serii 5 X LUBIĘ TO!
Zostawcie w komentarzu waszych ulubieńców :)
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę , że Ci się u mnie podoba :) i że zaglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam wiele na temat tego CC Cream z Bourjois, ale nie mogę się przekonać do końca :(
    Czekam na kolejne posty tego typu ! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie postaram się dodać dłuższą recenzję tego kremu i podkładu z Bourjois :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł z tą serią "5 X LUBIĘ TO" na blogu. Co do piosenki to też nie mogłam się do niej długo przekonać, z tego samego powodu co Ty, ale w końcu ją polubiłam. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak przeczytałam całe mnóstwo książek (serio, można liczyć w setkach), tak Kwiaty na poddaszu mi się nie podobały. Pierwsza część była jeszcze całkiem niezła, ale drugiej nie mogłam znieść. Podejście głównej bohaterki, kazirodztwo i romans z facetem starszym o kilkadziesiąt lat, fu. I do tego strasznie irytowały mnie zwroty ''ze łzami w oczach'' ''z płaczem'' ''chciało mi się płakać'' co chwilę. Nie wiem czemu tak się emocjonuję, to tylko książka, ale no, nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zdobyć 2000 obserwacji w 5dni[BLOGSPOT/GOOGLE+]?
    Zorganizowaliśmy akcję, która jest/będzie aktywna do 16kwietnia.
    Nauczymy Cie jak w prosty sposób mieć pewne 600obserwacji, a maxymalne 2000.
    Wystarczy 15min dziennie przez 5 dni :)!!

    http://odu.pl/akcja2000obserw

    OdpowiedzUsuń