wtorek, 16 września 2014

123 Perfect CC Cream, Bourjois

Dzisiaj na "tapecie" krem CC z Bourjois. Wspominałam już o nim w poście "5 X LUBIĘ TO!", ale postanowiłam dodać trochę obszerniejszą notkę na jego temat.
Od producenta: Działanie pielęgnacyjne kremu + ujednolicenie kolorytu skóry w jednym!

Krem z nowej generacji podkładów! Łączy:
KORYGOWANIE KOLORYTU CERY JAK PODKŁAD:
Dzięki 3 kolorowym pigmentom eliminującym niedoskonałości cery:
  • BRZOSKWINIOWE pigmenty > przeciw oznakom zmęczenie
  • ZIELONE pigmenty > przeciw zaczerwienieniom
  • BIAŁE pigmenty > przeciw przebarwieniom
+ DZIAŁANIE PIELĘGNACYJNE KREMU:
  • Nawilżenie 24h
  • Filtr SPF 15
Efekt: rozświetlona i ujednolicona cera.

Moje wrażenia: Krem 123 Perfect CC Cream, jest najlepszym kremem tego typu z jakim miałam do czynienia. Ma bardzo wygodne opakowanie z charakterystycznym "dzióbkiem", ma rzadką konsystencję. Najlepiej nakładać go palcami, bo wtedy idealnie się rozprowadza na skórze i nie wchodzi w zmarszczki lub inne załamania, np. w okolicy nosa. Nie waży się na skórze, nawet w najbardziej upalne dni. Dość dobrze kryje niedoskonałości, zapewniam że z niewielkimi niedoskonałościami sobie poradzi.  Czy nawilża skórę? Nie wiem, bo stosuję i tak krem pod krem CC (wiem jestem dziwna, ale już się do tego przyzwyczaiłam), ale na pewno nie wysusza skóry. Jeśli chodzi o kolory, to należy z nim uważać, ja mam jasną karnację i wybrałam odcień 32 (zdjęcie poniżej) i jest on niestety trochę dla mnie za ciemny, ale przez wakacje zarzyłam trochę słońca i było już trochę lepiej :). Także jeżeli będziecie wybierać, to dobrze się zastanówcie nad kolorem. Jest bardzo wydajny, bo używam go od końca maja do teraz z małymi przerwami i jeszcze go trochę zostało. 


Podsumowując, jestem z niego bardzo zadowolona, następnym razem poprostu wybiorę jaśniejszy kolor i będę w siódmym niebie. Jego cena regularna trochę przytłacza, bo 45 zł, za krem CC to trochę dużo. Polecam szukać okazji i przecen, np. z rossmannie -40% :)

Dajcie znać w komentarzu czy używacie kremów BB albo CC i czy macie swoich ulubieńców :)

10 komentarzy:

  1. Ja bardzo rzadko używam tego typu kremów. Ten produkt wygląda bardzo ciekawie, ale niestety cena zniechęca. :)

    Pozdrawiam i obserwuję. Like'a na fanpage'u też łap!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto kupić go na promocji :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Aż wstyd przyznać ale nie miałam jeszcze nic z Bourjois :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety też jestem bladolica i chociaż w butelce podkłady Bourjois wyglądają dla mnie ok, to po ich nałożenie na twarz są za ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze osobiście nie testowałam żadnego kremu CC. Sama używam kremów bb (ale tylko tych koreańskich) i jestem zadowolona. Posiadają zazwyczaj wysokie filtry więc nie muszę już męczyć skóry dodatkowymi filtrami pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam takie kremy, ale tego nie miałam jeszcze okazji stosować

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mam problem z doborem koloru :( po drugie, niestety, ale potrzebuję większego krycia niż to, które zapewniają takie kremy :( być kobietą, być kobietą... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem fanką ich kosmetyków jakoś

    OdpowiedzUsuń